ČASTÉ OTÁZKY

Kde nájdem faktúru za kurz? 
Faktúru za kurz nájdete po prihlásení do vášho profilu kliknutím na môj účet a následne kliknutím na objednávky (po kliknutí na číslo faktúry sa Vám faktúra zobrazí). https://www.edufyt.sk/objednavky

Kde nájdem svoje potvrdenie o účasti (certifikát)? 
Vaše potvrdenie o účasti nájdete po prihlásení do vášho profilu kliknutím na môj účet a následne kliknutím na objednávky (po kliknutí na kolonku vytlačiť sa Vám certifikát zobrazí). https://www.edufyt.sk/objednavky
 
Moje údaje na potvrdení o účasti nie sú správne, ako ich môžem opraviť
Vaše údaje môžete opraviť po prihlásení do vášho profilu kliknutím na môj účet a následne kliknutím na profil, po rozkliknutí lišty s Vašim menom kliknite na upraviť. Automaticky sa Vám údaje zmenia aj v Potvrdení o účasti. https://www.edufyt.sk/profil
 
Rád by som mal faktúru na firmu, je to možné? 
Áno, je to možné. Pri rezervácií miesta na kurze stačí zakliknúť políčko Fakturáciu na firmu. V prípade problému nás kontaktujte na našej emailovej adrese edufyt.sk@gmail.com, spolu s fakturačnými údajmi, názvom kurzu a problémom aký sa u vás vyskytol.
 
Nefunguje mi platba kartou, môžem zaplatiť aj inak?
Napíšte nám na našu emailovú adresu edufyt.sk@gmail.com a my vám vystavíme faktúru. Pokiaľ ešte nemáte svoj účet, zaregistrujte sa na našej stránke. https://www.edufyt.sk/registracia
 
Môžem sa prihlásiť aj bez zaplatenia? Môžem zaplatiť až na kurze?
Prihlásiť sa bez zaplatenia alebo zaplatiť až na kurze nemôžete. Miesto na kurze budete mať rezervované až po zaplatení, z dôvodu, že nemôžeme riskovať, že sa na kurz nakoniec rozhodnete neprísť, tým pádom by to bola strata z našej strany a taktiež by ste držali miesto iným záujemcom. 
 
Môj zľavový kupón nefunguje, čo môžem robiť?
Najčastejším problémom ktorý bráni využitiu zľavového kupónu je, že po jeho zadaní do kolonky "Zľava" zákazník nklikne na "+ pridať zľavu". Tento krok je však kľúčový k uplatneniu kupónu. Ak nefunguje ani odkliknutie pridania zľavy tak nás prosím kontaktujte na edufyt.sk@gmail.com .

Nemôžem sa zúčastniť kurzu v danom termíne, ako postupovať? 
Ak sa po rezervácií miesta nemôžete zúčastniť na kurze v danom termíne, musíte zaplatiť manipulačný poplatok za presunutie na iný termín kurzu a následne nám napísať na našu emailovú adresu edufyt.sk@gmail.com aby sme vás mohli nahodiť do našej databázy presunutých účastníkov. https://www.edufyt.sk/seminar-a-kurz/manipulacny-poplatok-za-presunutie-na-iny-termin-kurzu
 
Kde nájdem svoju on-line zónu ku kurzu
On-line zónu ku vášmu kurzu nájdete po prihlásení do vášho profilu kliknutím na môj účet a následne kliknutím na on-line podklady. https://www.edufyt.sk/online-podklady
Ak vo svojom účte nemáte online zónu ku vášmu kurzu, napíšte nám na našu emailovú adresu edufyt.sk@gmail.com
 
Ako dlho mi bude online zóna prístupná?
Záleží od konkrétneho kurzu/podujatia, avšak v zvyčajne po dobu niekoľkých rokov.
 
Neviem sa prihlásiť do svojho účtu, ako postupovať? 
Najskôr si skúste resetovať heslo, ak sa aj napriek resetovaní hesla nebudete vedieť prihlásiť, napíšte nám na našu emailovú stránku edufyt.sk@gmail.com  kde vám pomôžeme.
Napíšte nám

Kontaktujte nás
Otázky týkajúce sa kurzov, workshopov a konferencií:
+421 904 886 477
edufyt.sk@gmail.com
Rezervácia termínu vo Fyziocentre:
+421 910 689 440
fyzioc@gmail.com
Kde nás nájdete